یک بکگراند از خطوط موج دار استفاده شده در سایت گروه طراحی سایتجیان را نمایش می دهد.

Google I/O 2024 کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل حدود 2 ماه دیگر برگزار می‌شود

به تازگی تایید شده است که کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O در تاریخ 25 اردیبهشت 1403 یا 14 می 2024 برگزار خواهد شد.

به تازگی تایید شده است که کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O در تاریخ 25 اردیبهشت 1403 یا 14 می 2024 برگزار خواهد شد.


این رویداد سالانه که به تبلیغات مرتبط با Android، Chrome، هوش مصنوعی و سایر موارد مرتبط با Google می‌پردازد، به محض انتشار اطلاعات بیشتر، توجه توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

این کنفرانس در تاریخ 25 اردیبهشت 1403 ساعت 10 صبح به وقت غرب آمریکا (8:30 شب به وقت تهران) آغاز خواهد شد. در این رویداد، اهداف و اطلاعیه‌های اصلی Google برای سال آینده معرفی می شوند و سپس نشست‌های تخصصی برای توسعه‌دهندگان برگزار خواهد شد.

این نشست‌ها معمولاً برای افرادی که در اکوسیستم Google نرم‌افزارها و برنامه‌ها را توسعه می‌دهند، اهمیت دارند. برنامه‌های Google I/O 2024 برای تماشای آنلاین تنها یک روز خواهد بود، اما شرکت‌کنندگان حضوری می توانند دو روز از برنامه‌های زنده بهره مند شوند. جزئیات دقیق در مورد نحوه برگزاری رویداد، جلسات و برنامه‌ها به مرور به دسترس قرار خواهد گرفت.

در Google I/O 2024، احتمالاً با معرفی Android 15، ویژگی‌های جدید این سیستم‌عامل و به‌روزرسانی‌هایی در خدمات دیگر گوگل آشنا خواهیم شد. همچنین موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، احتمال معرفی گوشی هوشمند Pixel 8A نیز وجود دارد. در رویداد سال گذشته، Google گوشی میان‌رده 7A را معرفی کرده بود، بنابراین معمولاً نسل بعدی این گوشی نیز به زودی معرفی خواهد شد و ممکن است برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی Pixel 8 به قیمت پایین‌تری منتقل شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار حوزه فناوری و برنامه نویسی گروه طراحی سایتچیان را در تلگرام‌، اینستاگرام‌، توئیتر‌، فیسبوک و لینکدین دنبال کنید.

به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *